برگزاری مسابقات قهرمانی هاکی ۵ چمنی بانوان کشور به میزبانی همدان

تیم هاکی بانوان همدان که طی سال‌های اخیر مقتدرانه در رقابت‌های قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف حضور دارد با قهرمانی در رقابت‌های بزرگسالان هاکی ۵ چمنی بانوان کشور جایگاه خود را محکم‌تر از همیشه حفظ کرد.
تصویر برگزاری مسابقات قهرمانی هاکی ۵ چمنی بانوان کشور به میزبانی همدان

به گزارش سایت خبری پرسون، مسابقات قهرمانی هاکی ۵ چمنی بانوان کشور به میزبانی همدان و با حضور ۱۸ تیم از استان‌های کشور در چمن مصنوعی ورزشگاه و آکادمی بین‌المللی هاکی همدان واقع در شهرک بهشتی برگزار شد.

استان همدان در دور گروهی با تیم‌های زنجان، فارس، البرز و کردستان هم‌گروه بود که در نهایت و در فینال مسابقات تیم همدان با نتیجه ۲ بر صفر تیم آذربایجان شرقی را شکست داد و قهرمانی مسابقات را تصاحب کرد و تیم‌های آذربایجان شرقی، مرکزی و کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب مقام‌های دوم تا چهارم مسابقات را از آن خود کردند.

رئیس هیأت هاکی استان همدان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تیم هاکی بانوان همدان با ترکیب زینب احمدی، زینب میرزایی، فاطمه قادری، فاطمه زاغه‌ای، ملیکا فامیل محمدی، پریا کردی، نسیم وکیلی، مهدیه یوسفی، زهرا زارعی و آزاده صفایی و با مربیگری زینب ترکاشوند و سرپرستی اکرم قدیمی در این مسابقات حضور داشت.

حسین ترابی با بیان این‌که زینب احمدی عنوان خانم گلی مسابقات را به دست آورد و به عنوان کمک مربی نیز در تیم فعالیت داشت، تصریح کرد: رقابت‌ها قهرمانی کشور حکم انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی هاکی ۵ عمان را دارد و برترین‌های مسابقات به اردوهای آماده‌سازی تیم ملی دعوت خواهند شد.

رئیس هیأت هاکی استان همدان در پایان با تمجید از حمایت‌های قدیمی رئیس فدراسیون هاکی خاطرنشان کرد: هاکی بانوان همدان به عنوان قطب اصلی هاکی کشور طی سال‌های اخیر بارها در رده‌های مختلف سنی موفق به کسب مقام قهرمانی شده و یکی از علت‌های این موضوع مساعدت فدراسیون و میزبانی‌های پیاپی همدان است.

زینب احمدی، عضو تیم بانوان هاکی همدان که عنوان خانم گلی مسابقات را نیز به دست آورد، در گفت‌وگو با ایسنا، مطرح کرد: سطح کیفی و فنی مسابقات با حضور تیم‌های مقتدر از سرتاسر کشور بسیار بالا بود.

وی افزود: به عنوان تیم میزبان نسبت به سایر استان‌ها کار راحت‌تری در پیش داشتیم اما از آنجا که هاکی همدان همواره مدعی است، فقط به دنبال قهرمانی بودیم.

احمدی در ادامه بیان کرد: وحدت و انسجام تیمی موجب قهرمانی تیم همدان شد و امیدوارم نمایندگان بیشتری در تیم ملی داشته باشیم و ثباتمان حفظ شود.

منبع: ایسنا

503500